Ferdig genser

12 Mar
Ny genser til Jonas

Ny genser til Jonas

Jeg har strikket min første genser! Det er i hvert fall den første genseren jeg har strikket helt ferdig. Jeg har jo et par halve gensere liggende, men de kommer vel aldri til å bli gjort ferdig. Men det er jo litt arbeid igjen på denne også, så jeg bør kanskje ikke ta seieren helt på forskudd.

Fornøyd med ny genser!

Genseren er strikket i Eskimogarn fra Drops, mønsteret fant jeg på Garnstudio.no. Jeg har strikket til samboeren min, for han hadde ingen ullgenser. Underveis har jeg jo målt litt og sånn, og hadde egentlig kommet frem til at genseren var for liten. Men Jonas er heldigvis ikke verdens største mann, så han fikk den på. Selv om den helt klart kunne vært litt større er jeg strålende fornøyd! Og jammen ser ikke Jonas litt fornøyd ut også. Jeg har kjøpt garn til en genser til, så han skal få en som er litt større.

Legg igjen en kommentar

