Happy birthday to meeee

22 Mar

Til sommeren fyller jeg 30… Og det eneste man kan gjøre med det er jo å feire skikkelig. Jeg skal feire tre dager til ende, på hytta i Kristiansand. Og selvfølgelig lager jeg invitasjonene selv.  Jeg fikk ideen til invitasjonene da jeg så bilder av HildeC sin flowerpowerbukse. De er enda ikke ferdigskrevet, men det kommer…

This Summer I’m turning 30… And there is only one thing to do about it, have a big party. I’ll be celebrating for three whole days with my friends and family. Of course I’m making the invitations myself. I got the idea for flowers when I saw HildeC’s flower power pants. I’m not finished writing them yet, but I’m getting there…

4 kommentar to “Happy birthday to meeee”

  1. Sunniva 23.03.09 kl. 11:39 #

    Du ass, du er så flink!

    Jeg har et forslag til post. Hva er den beste hekleboka? For DEN leter jeg etter om dagen… Skulle ønske jeg var like ivrig og flink som du…

    • marte 23.03.09 kl. 13:41 #

      Det var et godt forslag Sunni. Jeg skal se hva jeg kan få gjort med det.

  2. Mari 03.04.09 kl. 07:39 #

    Håper jeg får en sånn invitasjon…😉

    Men har du bytta navn på bloggen??

  3. HildeC 03.04.09 kl. 11:23 #

    Det visste jeg ikke da jeg laget oppskriften på blomstene, at fremtidige små blomster skulle få være med ifm 30-års lag. Det er stas! Og en veldig smart måte å bruke dem på🙂

Legg igjen en kommentar

