det blir en gutt :: It’s a boy

25 Mar

Min kjære venninne som snart skal bli mor får ikke en jente. Så da var det bare å starte på et nytt teppe. Og siden jeg alt har vist den vordende moren garnet og sagt at det blir et teppe så tenkte jeg at jeg like godt kan vise dere teppet også. Det er alpakka denne gangen også, men fra Garnstudio. Det er første gang jeg har fått til å hekle bølger, så  jeg er egentlig ganske fornøyd med meg selv… Og fargene er jeg også fornøyd med. Jeg var litt skeptisk til den guloransje fargen til og begynne med, men min søster overtalte meg, og nå synes jeg det er superduper.

my first ripple

My lovely, soon-to-be-a-mother, friend is having a boy. So then I just had to start another blanket. And since I have allready showed her the yarn and told her it’s gonna be a blanket for her son I figured I could just as well share it with you as well. It’s in alpaca from Garnstudio. It’s the first time I’ve figured out how to do ripples, so I’m quite pleased with myself. And I really like the colours. I wasn’t sure about the yellow-orangey colour, but my sister convinced me, and now I think it looks super duper.

2 kommentar to “det blir en gutt :: It’s a boy”

  1. Mari 30.03.09 kl. 08:01 #

    Du er bare griseflink, Martemor!🙂

  2. Bea 01.04.09 kl. 19:59 #

    Nydelige farger du har valgt!😀

Legg igjen en kommentar

