Flere uferdige objekter :: More UFO’s

2 Apr

Jeg har ikke noe nytt å vise frem, men jeg kan vise frem noen lapper. De er laget i Manos del Uruguay ullgarn. Jeg kjøpte det på Purl i New York i september. Jeg synes garnet er helt nydelig, og er ganske fornøyd med fargene og. Teppet skal etter planen bo på hytta utenfor Kristiansand. Teppet er i forskjellige blåtoner, i tillegg er det en sjøgrønn farge. Ingen av lapperne skal være like. Jeg har snart ikke har mer garn igjen, og jeg får ikke tak i de samme fargene i Norge. Så jeg må nok vente med å gjøre det ferdig til jeg kommer meg til New York til neste år.

I haven’t got anything new to show, but here are some granny squares. They are made in Manos del Uruguay wool, I bought the yarn at Purl in NYC in September. I really like the yarn, and I’m quite pleased with the colours as well. The finished blanket will probably live at our summer house by the coast in the south of Norway. The squares are made in four diffrent tones of blue and one seagreen. No two squares are the same. I’m soon out of yarn, and theese colours are impossible to get hold of in Norway. So I probably have to wait until next year to finish it, because then I’m going back to NYC.

2 kommentar to “Flere uferdige objekter :: More UFO’s”

  1. HildeC 03.04.09 kl. 11:31 #

    Er det det samme garnet som kommer fra Handpaintedyarn.com? Det er jo også fra Uruguay. Det ligner veldig iallefall. Fargene de bruker i garnet er helt vidunderlige. Det kommer til å bli et flott teppe 🙂

    • marte 03.04.09 kl. 11:43 #

      Nei, det er ikke det samme garnet, men det ligner veldig. Jeg gleder meg til å få det ferdig, men det kan altså ta sin tid, i og med at jeg må til USA først…

Legg igjen en kommentar

