Lerkefothekling :: Larksfoot crochet

26 Apr

Jeg har endelig fått skrevet ned hvordan man hekler lerkefotmaskene. Jeg har aldri skrevet et mønster før, så det er mye mulig det finnes feil. Gi meg beskjed dersom du finner feil, eller hvis det er noe du ikke forstår. Her er linken til mønsteret. Enjoy!

Jeg har allerede oppdaget en liten detalj som mangler. Det skal selvfølgelig stå repeter rad 3-6.

I have finaly written up the pattern for the larksfoot crochet stitch. I have never written a pattern before, so it’s probably some mistakes here and there. Let me know if you find an error, or if it’s something you don’t understand. Here’s the link to the pattern. Enjoy!

I already discovered a little detail missing. It’s supposed to say repeat row 3-6.

Én kommentar to “Lerkefothekling :: Larksfoot crochet”

  1. stinetid 14.05.09 kl. 18:52 #

    Tusen takk for oppskrift! Dette skal jeg prøve🙂

Legg igjen en kommentar

