Garnspiser::Wool eater

27 May

The wool eater blanket. It really do take a lot of yarn!

Jeg har begynt på et nytt teppe. Jeg har ikke avsluttet noen av de andre prosjektene mine i det siste, så jeg burde kanskje latt være. Men men, gjort er gjort. Jeg hadde noen nøster fra to andre prosjekter liggende, også ble jeg så betatt av fargekombinasjonen så da måtte jeg bare finne noe å hekle.

Mønsteret er Wool Eater blanket av Sarah London. Garnet er alpakka, jeg er litt usikker på om det er fra Drops eller Du Store Alpakka, eller begge. Det går med utrolig mye garn, derav navnet, men det går ganske fort å hekle. Og det blir veldig fint.

I’ve started a new blanket. I haven’t finished any of my other projects yet, so I should probably have put this on hold. But what done is done. I had some yarn laying around, and I just really liked the colour combo, so I couldn’t help my self.

The pattern is Wool Eater blanket by Sarah London. The yarn is alpaca, not sure what brand.

2 kommentar to “Garnspiser::Wool eater”

  1. Groskro 28.05.09 kl. 20:48 #

    Googlet på sammenhekling, og der dukket etterhvert bloggen din opp. Så mye fint du har heklet, men disse lappene: Wool eater var kanonfine!! Og så fine fager i tillegg til at mønsteret var så fint!

    Ha en fin kveld!🙂

  2. Tanja 13.07.10 kl. 13:28 #

    Så fine farger! Kom tilfeldigvis inn på bloggen din, men hit stikker jeg nok innom flere ganger. Har lagt deg til i min liste over inspirerende blogger😉

Legg igjen en kommentar

