garn kjære garn! : Yarn sweet Yarn!

13 Jul

lovely new yarn!

Jeg har nettopp fått store mengder garn i hus. Og det er sååå fantastisk. Jeg bestilte masse garn fra Webs i USA, men pga. tollgrensen her i Norge ville det kostet en formue å få det sendt hit. Så da fikk jeg «låne» adressen til en av mamma sine venninner som bor i Canada. Mannen hennes tok det med til Norge, og jeg omgikk momsen. Det er garn fra Blue Sky alpacca, Malabrigo, Cascade, og et nydelig kashmir- og silkegarn som jeg ikke husker merket på. Og det går i grønt, min favorittfarge.

Gift from mom and dad

Og som om det ikke var nok med alt garnet jeg kjøpte til meg selv, så kom mamma og pappa hjem fra ferie med en pose full av garn. Jeg har mer enn nok garn til prosjekter i flere måneder fremover. Fra mamma og pappa fikk jeg blant annet garn fra Debbie Bliss, Blue Sky alpacca and Lamb’s pride.

I just got a huge bag of yarn. It’s suuuuuuper! I ordered it through Webs, but because of the tax restrictions here in Norway, it would have cost me a fortune to have it sent to my house. So I borrowed my moms friends adress in Canada, and saved myself quite alot of money. It’s yarn from Blue Sky alpacca, Malabrigo, Cascade and a gorgeous silk/kashmir blend (can’t remember the manufacturer). And of course it’s mostly green, my favorite colour.

And when my mom and dad came back from holiday they brought a bag full of more yarn for me. I got yarn from Debbie Bliss, Blue Sky alpacca and Lamb’s pride.

2 kommentar to “garn kjære garn! : Yarn sweet Yarn!”

  1. Jane 10.10.09 kl. 08:28 #

    Hei Marte.
    Så kjekt å finne deg i blogverden. Jane fra Krohnsminde vgs 3.året her. Driver masse med håndarbeid og snubla over din blogg ved en rusletur på nettet.

    Håper du har det fint.

    Hilsen Jane.

  2. Linda Kristin 15.10.09 kl. 21:05 #

    Hei! Så utrolig mye fint du har laget! Og det hekleteppet ditt i bølger er noe av det fineste jeg har sett!! Og vet du hva, jeg har faktisk sett det live! jeg var nylig på babytreff, og der så jeg bare det lekreste teppet! Jeg måtte selvfølgelig kommentere hvor nydelig det var, og eieren kunne informere at teppet var fra en venninne som blogget, og fortalte meg hva bloggen din het…

Legg igjen en kommentar

